Električni bicikl

Ako pogledamo dokumentarac o biciklizmu i pogledamo kakvi su bicikli bili prije 30-40 godina, ne možemo a da se ne nasmijemo. Dizajni izgledaju smiješno, ali najgore je to što su bili gotovo čisto željezo. Sada je čak i najgori bicikl lakši, a tehnologije se također poboljšavaju tako da sve funkcionira bolje. Čak je bilo dosta vremena električni bicikl, "novo" vozilo sa kojim možemo da se bavimo dužim vožnjama ili zahtevnijim sportovima. Ovdje ćemo razgovarati s vama o ovoj vrsti bicikla.

Najbolji električni bicikli

eelo 1885 Pro

Eloo 1885 Pro je sklopivi bicikl koji iznenađuje svojom veličinom s obzirom da uključuje bateriju i ostatak električnog sistema. Unutra je ugrađen u aluminijum, i ističe se po malo prostora koji će zauzeti kada se presavije. Težina ovog malog bicikla je 16.6 kg.

Vrijedan pažnje je kvalitet vaše baterije, LG dizajniran da traje duže (4-6 sati) nego što bi izdržali drugi električni sklopivi bicikli, nešto što postiže zahvaljujući inteligentnom upravljanju upotrebom. Montira se na šipku rama, gdje se savršeno uklapa i čini da mislimo da imamo posla sa normalnim biciklom.

Među ostalim zanimljivim karakteristikama imamo kontrolu kočnice, LCD ekran u kojoj se vide sve vrste informacija i prednja lampa sa kojom možemo pedalirati i noću.

Moma E-MTB 27.5 ″

Ovaj E-MTB 27.5 ″ iz Mome je vrlo zanimljiva opcija. Za početak, imamo 27.5 ″ kotači, prečnika koji preferiraju mnogi planinari jer je stabilniji od 26 "i manje težak od 29". Za ostalo imamo običan brdski bicikl, odnosno kruti okvir sa suspenzijom samo na prednjem kotaču.

Što se tiče električnog sistema, ističe se njegova uklonjiva baterija, što to obećava možemo ga koristiti 120kmNaravno, ovisno o težini jahača, terenu i odabranoj točki sile/pomoći. I među ostalim normalnim specifikacijama bicikla, imamo Shimano sistem sa 24 brzine i suntour xcm viljušku sa zaključavanjem.

Moma E-Bike 26.2

Kažu da između ukusa nema ništa zapisano, ali i da su za to izmišljene boje. Objašnjavam ovo jer dizajn E-Bike 26.2 nije najljepši na svijetu, osim ako ono što tražimo nije bicikl u vintage stilu Bilo bi savršeno u nekim starim dijelovima Londona.

Točkovi su 26″, što nije najpreporučljivije za planine, već za touring bicikl koji ćemo koristiti na asfaltu, trotoarima ili biciklističkim stazama. Što se ostalih specifikacija tiče, napravljen je od aluminijuma i uključuje disk kočnice. Oh, i nismo mogli zaboraviti na električni sistem, onaj koji nam obećava da ćemo moći da se krećemo do 80km pri brzini od 25km/h, uvijek imajući na umu da to ovisi o faktorima kao što su težina bicikliste i teren kojim se krećemo.

Moma E-Bike 20.2 Sklopivi bicikl

Ako pogledamo ovaj bicikl, nikada ne bismo rekli da je to sklopivi bicikl. Ovaj E-Bike 20.2 od Moma ima vintage dizajn i izgleda kao normalan turistički bicikl, nijedan koji bi tinejdžer izabrao, ali normalan, kada se rasklopi, ali ono što je zapravo je sklopivi koji je električni na vrhu.

Točkovi su 20 inča, malo ako uporedimo sa normalnim biciklima, ali prosječne i prihvatljive veličine kod sklopivih, a okvir je izrađen od aluminija. Što se komponenti tiče, uključuje Shimano 7-brzinske mjenjače i bateriju sa a autonomija koja će nam omogućiti da pređemo 80km pri maksimalnoj brzini od 25km/h.

Nilox 30NXEB140V003V2

Električni turistički bicikl bezvremenskog dizajna, koji vuče struju, je 30NXEB140V003V2 iz Niloxa. Sa njegovim leđima, gdje se sjećam da sam putovao kad sam bio dijete, njegovim prednja korpa i njegovo sedlo i upravljač, jedino o čemu možemo razmišljati je da su takvi pravi turistički bicikli ... da nije činjenica da ovaj uključuje i dodatni električni dio.

Baterija je u dijelu suvozačkog sedla koje sam koristio kao dijete, tačnije ispod, tako da ne smeta niti se previše vidi, mada bi se manje primijetio da je iste boje kao i bicikl . Radi se o jeftinom biciklu, i to s razlogom: baterija je normalna, iako se brzo puni, i nije precizirano koliko se s njom možemo kretati, ali bicikl može uz električnu pomoć kružiti brzinom od 25km/ h. I dalje je važan detalj koji jeste od čelika.

Kako radi električni bicikl

Ovdje bismo mogli pokušati objasniti stvari tehničkim i komplikovanijim jezikom ili sve učiniti jednostavnijim. Električni bicikl, bilo da dolazi od kuće ili na koji dodajemo sistem, obalu 4 dijela dijela:

• Ono što bismo mogli nazvati "ciklusom", odnosno lančanici i lančanici koji postoje u svim motociklima.
  • Baterija.
  • Električni motor.
  • Senzor pedaliranja.

Najvažnije je to znati Ako ne uključimo sistem i ne okrećemo pedale, bicikl se ne kreće. Jednom kada se uključi i počne pedalirati, sistem detektuje senzorom da primjenjujemo silu i to aktivira motor. Snaga ili pomoć koju ćemo dobiti ovisit će o točki koju konfiguriramo i o samom biciklu. A baterija je ista kao u bilo kom drugom uređaju: sve dok je imate, sve može da radi; kada ga ponestane, sistem pomoći je gotov.

Prednosti električnog bicikla

Prednosti električnog bicikla su brojne, i više ako o njima razmišljamo i kao o vozilu ili prevoznom sredstvu, a ne samo kao alat za sport. Imajući ovo drugo na umu, prednosti električnog bicikla bile bi stvari kao što su:

• Jeftinije su. Pod navodnicima, jer su skuplji od normalnog bicikla. Da, jeftiniji su od motocikla ili automobila, tako da ih možemo koristiti za kretanje na srednje udaljenosti za mnogo manje novca.
  • Postoje setovi za konverziju. Ako već imate bicikl, možete ga pretvoriti u električni tako što ćete instalirati komplet posebno dizajniran za njega. Odaberemo li ovu opciju, uštedjet ćemo još više, budući da smo bicikl već imali. Nedostatak je što dizajn nije tako konzistentan i težina može biti malo veća od one kod kućnog električnog bicikla.
  • 0 zagađenja. Električna je, tako da ne zagađuje i to je dobro za sve, pa tako i za buduće generacije.
  • Možemo putovati dalje kada se bavimo sportom. Ako ih odaberemo za bavljenje sportom, bez straha možemo preći dužu rutu jer će nam motor pomoći da dođemo kući ako smo pomalo umorni.
  • Svako ih može koristiti. Godine bicikliste nisu bitne. Ako koristite električni, moći ćete da se kotrljate bez problema. Ne idem dalje, putovao sam sa ljudima u njihovim 70-im godinama i nikada nisu bili ostavljeni. Naprotiv: nas mlade je tukao normalnim biciklima. I to bez mnogo obučenosti.
  • Sve prednosti bicikla. Sve dobre stvari dobićemo od bicikla sa električnim biciklom, jer nećemo imati problema sa parkiranjem, nastavićemo da pomeramo noge da radimo kardio, pošto možemo da isključimo sistem pomoći, možemo iskoristiti biciklističku stazu i idite na uske staze na koje auto ne bi stao, na primjer.

Je li korištenje električnog bicikla zamorno?

Prvi put kada smo čuli za električni bicikl, mnogi od nas su pomislili da je to kao staromodni moped. Moped je bicikl koji ima pomoćni motor, a možemo ga natjerati da gura manje ili više okretanjem rukava baš kao na motociklu. Električni bicikl nije takav, daleko od toga. Električni bicikl uključuje sistem koji pomaže, ali ne radi sve. Taj sistem Aktiviraće se samo kada pedaliramo, nikad prije ni poslije, ne kao u mopedu da možemo prestati pedalirati i vozilo će nastaviti da se kreće.

Stoga koristite električni bicikl gume ... ali manje. Kada probate prvi put, ono što osjetite je da vas, kada pedalirate, neko gura s leđa, kao što vidimo na svakom profesionalnom biciklističkom događaju kada biciklista ima problem i neko od njegovog tima ga gura da podigne određene brzine. Uvijek ćemo raditi neku silu, pa ćemo se uvijek malo umoriti. Umor će zavisiti od pomoći koju konfigurišemo za njega, budući da mu možemo postaviti različite nivoe i, što je veći, to je veći pritisak za pomoć. Što više pomažete, manje ćemo se umoriti. Ali uvijek ćemo koristiti noge, pa ćemo se malo umoriti čak i ako damo pomoć do maksimuma.

Kakvu autonomiju ima električni bicikl?

Autonomija električnog bicikla

Električni bicikli nisu poput pametnih telefona. Danas bismo gotovo mogli reći da je trajanje baterije pametnog telefona jedan dan, ili čak i manje ovisno o upotrebi, ili nešto više ako uključuje veću bateriju, ali kod električnih bicikla to nije isto. Razlika između veličina, kvaliteta baterija i njihovog upravljanja čini nije tako lako govoriti o opštoj autonomiji.

U stvari, ne mogu ni da izdrže isto na istom biciklu: jedan dan s jednom upotrebom možemo preći oko 100 km, a drugi dan sa zahtjevnijim korištenjem možemo stići samo oko 60 km, a ovo Zavisit će i od težine korisnika, terena (usponi i padovi) i drugi faktori. Tako da mislim da ovdje moramo razgovarati o minimumu i maksimumu.

Kakav god da je električni bicikl, mislim da nam je teško naći onaj koji ne izdrži barem 15 ili 20 km, a ja bih dodao da bi to bila autonomija na malom ili sklopivom biciklu ne baš kvalitetnog. S druge strane, postoje električni bicikli čija baterija može doći do pomenutih 100km, a pod tim mislim sa električnim sistemom aktiviranim cijelo putovanje i, vjerovatno, na maksimalnoj snazi. U svakom slučaju, najbolje je proučiti ove podatke prije kupovine.

Vrste električnih bicikala

Preklopni

Sklopivi bicikli su oni koji, kako možemo zaključiti iz njihovog imena, može se sklopiti kako bi zauzeo manje prostora. Posebno su dizajnirani da ih stave u prtljažnik automobila i pređu posljednje kilometre do konačnog odredišta ili da ih pohranimo kod kuće ako imamo malo prostora.

Iako, u teoriji, sklopivi bicikli nisu namijenjeni za duga putovanjaTakođer je moguće da nam u nekoj prilici ili zbog kretanja koje nam je potrebno zatreba električni sklopivi bicikl, neki koji nas iznenade jer s jednim punjenjem možemo preći mnogo kilometara. Naravno, njihove cijene su obično visoke jer kombinuju u istom vozilu smanjenu veličinu (koja se ipak može smanjiti više) na električni sistem.

Od planine

Od onoga što sam vidio na cestama, stazama i planinama, među elektrikama, brdskim biciklima oni su najčešći. I ima puno smisla: vožnja po planinama je mnogo teža nego na cesti, pa ako se jednog dana budemo osjećali hrabri i pokušali da uradimo nešto teško, vjerovatno ćemo na kraju požaliti "ostati bez nogu", loše posao ako nas uhvati daleko od kuće. Iz tog razloga, električni sistem je kao osiguranje za povratak kući.

Osim toga, vidio sam to, također je iznenađujuće šta se sve može učiniti sa dobrim električnim brdskim biciklom. Ne lažem vas kada vam kažem da sam viđao ne baš iskusne korisnike penjati se po veoma teškom terenu, a sve zahvaljujući pomoći elektromotora, i dobrom ovjesu, naravno. Dakle, bilo da želite da budete sigurni da ćete se vratiti kući s teške rute ili sebi otežati stvari, možda ćete biti zainteresirani za električni brdski bicikl.

Puta

Ono što sam rekao o brdskim biciklima ne mogu reći o cestovnim ili cestovnim biciklima. Pravi biciklizam je cestovni biciklizam, koji se radi na dobro asfaltiranim cestama ili površinama, a ono što dobar biciklista želi je da krene zanimljivom rutom, počne redovno da pedalira i dobro obavi posao. Stoga rijetko vidite električne cestovne bicikle, ili barem mnogo manje od brdskih i sklopivih bicikala. Takođe, baterija ima težinu i cestovni biciklisti više vole da se kreću što je moguće manje težine, što se takođe računa.

Ali postoje, postoje, naravno da postoje. Oni koji se odluče za njih obično su biciklisti koji nemaju finansijskih problema, pridružuju se drugim stručnijim ili žele stotine milja sigurni da mogu ići kući, a više s obzirom na to da nam tanji točkovi omogućavaju kretanje sa manje napora nego da koristimo brdski bicikl sa debljim točkovima sa ručicama.

U šetnju

Električni turistički bicikli pomalo podsjećaju na stare mopede, ali nisu potpuno isti. Turistički bicikli idu lako, ali moramo se kretati i pedaliranjem. Hoćemo li nam trebati električni ili ne ovisit će o vožnji, a dobar primjer bi mogao biti da volimo da radimo obilazak bicikala: ako želimo obići mnoga područja mirno i bez previše umora, možda nas zanima električni turistički bicikl.

Ostavite komentar

1. Odgovorni za podatke: AB Internet
  2. Svrha podataka: Kontrola neželjene pošte, upravljanje komentarima.
  3. Legitimacija: Vaš pristanak
  4. Komunikacija podataka: Podaci se neće dostavljati trećim stranama, osim po zakonskoj obavezi.
  5. Pohrana podataka: Baza podataka koju hostuje Occentus Networks (EU)
  6. Prava: U bilo kojem trenutku možete ograničiti, oporaviti i izbrisati svoje podatke.